
Smluvní podmínky
Přihlášení na seminář
Odesláním přihlášky souhlasíte se smluvními podmínkami a Vaše přihláška se stává závaznou objednávkou.
Na všechny semináře se lze přihlašovat průběžně, nejpozději však 3 pracovní dny před jejich konáním.
V přihlášce prosím uvádějte všechny požadované údaje nutné pro vydání osvědčení a pro fakturaci. Veškeré údaje jsou nepřenosné a slouží výhradně pro vnitřní potřebu. Je s nimi nakládáno v souladu s GDPR.
Pozvánka na seminář, obsahující bližší organizační informace, je přihlášeným rozesílána e-mailem nejpozději 3 pracovní dny před konáním semináře.
Dokladem o účasti je Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu.
Platba
Platba probíhá buď bankovním převodem na základě vystaveného daňového dokladu (účastníkům je daňový doklad předán na závěr programu, spolu s Osvědčením, nebo následně zaslán poštou) - nebo lze poplatek uhradit hotovostní platbou (na místě je vydán doklad o zaplacení).
Stornovací podmínky
Omluvit neúčast je možno pouze písemně (e-mailem), a to nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě omluvy po tomto termínu je stornovací poplatek v plné výši účastnického poplatku. Případně za sebe můžete poslat jinou osobu – o tomto je nutné předem informovat.
Při neomluvené neúčasti se účtuje stornovací poplatek v plné výši účastnického poplatku.
Vyhrazuji si právo změnit datum konání, místo, či zrušit akci. Všichni přihlášení účastníci budou o případných změnách předem informováni a v případě nesouhlasu mohou od objednávky odstoupit.